Problem s mysi (a S3V GX2)

Jiri Pop popj na alpha.inf.upol.cz
Čtvrtek Prosinec 3 08:17:20 CET 1998

On Wed, 2 Dec 1998, Michal Kaspar wrote:

> [...]
> From: Michal Kaspar <xkasm08 na sorry.vse.cz>
> To: Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject: Problem s mysi (a S3V GX2)
>
> Dobre odpoledne
>
> Vcera jsem zkousel instalovat Linux (RH 5.0) u znameho. AMD K6-2, S3Virge
> GX2 a nastaly nasledujici problemy:
>
> MYS - ma trojtlacitkovou Genius pripojenou na seriovy port. Mouseconfig ji
> detekoval na cua1, nastavil jsem MouseMann a nic. Ani na konzoli ani v
> Xkach. /dev/mouse byl link na cua0, tak jsem to zkusil zmenit na cua1 a
> stale nic. Potom jsem zkusil mys nastavit na cua0 (mouseconfigem) a furt

kdyz sem nekde instaloval RH 5.0 narazil sem na stejnou vec,ale pomohlo
jednoduse prepnout prepinac na mysi mezi 2-3 tlac. pak sem nastavil
emulaci tri tlasitek a vse bylo OK

> S3V - Xconfigurator urcil kartu spravne (S3V GX/2), nahral Xserver S3V,
> ale zbytek detekci skoncil chybou (nenastavil clocks ...). Pak jsem to
> zkousel nastavovat rucne, ale nemel jsem jeste moc casu se v tom hrabat,
> takze jenom kdyby nekdo vedel o podobnem problemu. Zatim jsem nastavil
> SVGA server ( pouze 320 x 200), ale MYS tam nechodi (viz. vyse).

stejny problem sem nasel na notebooky s S3 Virge MX+ a TFT displayem,kde
nedokaze pochopit vsync a zkonci az na poslednim moznem rozliseni(myslim s
vsync 25). rucni nastaveni nepomaha(tezko rict jak je to u displaye).
nic sem zatim nevymyslel.

JIPO