Koncim (bylo Re: Error candidate pri kompilaci pomoci g++)

oto_b na krtek.buchtovi.cz oto_b na krtek.buchtovi.cz
Středa Prosinec 2 17:37:14 CET 1998

> No ja nevim ....
>
> [root na default /root]# rpm -q gcc
> gcc-2.7.2.3-11
>
> Telconar

Koncim. Nechce mi to zkompilovat. Mam jak egcs-1.0, tak gcc-2.7 .
Na koffice pisou, ze to chce egcs nebo gcc 2.8, ze s gcc-2.7 to nejede.
gcc-2.7 nechci upgradovat kvuli jadru, ktere pomerne dost casto kompiluju.

Takze asi zustanu bez KOffice, protoze nevim, kde by byly binarky pro >RH5.1

Telcontar