Koncim (bylo Re: Error candidate pri kompilaci pomoci g++)

Jiri Masik masik+jiri na nc25.troja.mff.cuni.cz
Čtvrtek Prosinec 3 01:14:33 CET 1998

oto_b na krtek.buchtovi.cz writes:
> Koncim. Nechce mi to zkompilovat. Mam jak egcs-1.0, tak gcc-2.7 .
> Na koffice pisou, ze to chce egcs nebo gcc 2.8, ze s gcc-2.7 to nejede.
> gcc-2.7 nechci upgradovat kvuli jadru, ktere pomerne dost casto kompiluju.
>
> Takze asi zustanu bez KOffice, protoze nevim, kde by byly binarky pro >RH5.1
>
> Telcontar

Ahoj,

nejsem pres Redhat expert, ale i na jednom Redhat pocitaci mam
nainstalovano z RH baliku zaroven jak gcc tak egcs bez vzajemnych
konfliktu. gcc zavola klasicke gcc pro kompilaci jadra a egcs
zprostredkovava kompilatory egcs, g++, g77. takze mozna neni nutne nic
vzdavat a staci nainstalovat balik egcs a do makefilu doplnit spravne
nazvy kompilatoru. Co se vyvola lze overit s volbou -v (napr. g++ -v)
Kdyby gcc a egcs neslo nainstalovat zaroven z baliku, kompilace egcs
je trivialni, sestava ze tri prikazu popsanych treba na
http://www-nc.troja.mff.cuni.cz/~davidek/linux1/node20.html#SECTION00040000000000000000

zdravi
	Jiri Masik