OffTopic: Karty s DEC chipsetem

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Středa Prosinec 2 19:59:22 CET 1998

Dobry den,

Shanim 100Mb karty s DEC chipsetem. Nevite, prosim, ktere to jsou? Zatim
vim o dvou:

D-link DFE 530 TX, maji chipset DE 21 140

a udajne nejake SMC.

Mohli byste me, prosim, hodit nejaky tip?

Tyto karty se budou pouzivat v serverech s Linuxem a ja bych potreboval,
aby jely spolehlive a mely vysokou propustnost. (tak to snad nebude tak
moc off-topic...)

(Zkousel jsem 3C905B, ale mam problemy se 100Mb a navic se mi moc
nesnaseji s mainboardem, driver mi je rozpoznal, ale nebylo na nich
zadne preruseni a vubec si ani nepiply...)

Dekuji moc!

Zdravi
Honza Marek

--