OffTopic: Karty s DEC chipsetem

Dan Ohnesorg, admin of POWER dan na feld.cvut.cz
Středa Prosinec 2 22:12:17 CET 1998

On 2 Dec 98, at 21:18, Jan Marek wrote:

> Shanim 100Mb karty s DEC chipsetem. Nevite, prosim, ktere to jsou? Zatim
> vim o dvou:
>
> D-link DFE 530 TX, maji chipset DE 21 140
>
> a udajne nejake SMC.

Tak jsem zjistil, ze SMC prestalo ten chip pouzivat. Tulip karty od
nich se sezenou zrejme jen jako zbytky ze skladu. Ted pouzivaji
EPIC chip, ktery by podle popisu na www Donalda Beckera taktez
nemel byt spatny. Ted tady nemam zrovna adresu, ale je v tulip.c
Taktez se tam najde seznam karet, ktere ten chip obsahuji.

Mam slibene zapujceni Ether Power II karty od SMC, to je prave ta s
EPIC chipem. Budu pres vikend overovat spojeni na full duplexu
100 oproti BaySwitchi. Kdyztak muzu poreferovat. Ale do nejake
extra velke zateze asi kartu nedostanu.

BTW nemate nekdo nejaky zaruceny zpusob jak zahltit sit?
Overene na 10 Mbit je spusteni screensaveru z KDE, takovi ti
letajici netopyri, na vzdaleny xserver. Ale trochu se bojim, ze na
100 to stacit nebude. Pritom bych potrebova nasimulovat co
nejvyssi zatez bez uzivatelu. A nejlepe, kdyby to merilo i
propustnost.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Pokrok je realizace utopii.