jaky x-terminal pro linux

Dan Ohnesorg, admin of POWER dan na feld.cvut.cz
Středa Prosinec 2 22:12:17 CET 1998

On 2 Dec 98, at 20:09, Ondrej Rusek wrote:

> [...]
Muj osobni tip je, ze asi ne. I kdyz pokud chcete X tak by to mozna
vyjit mohlo. Mel jsem takovou tezi, ze bych do vyrazovanych 386
dal linux a nechal na nich bezet xserver. Bohuzel jsem narazil na
neresitelny problem s tim, ze VGA v ISA sbernici ma tak maximalne
512 Kb pameti a rozliseni 640x480, obcas 800x600. Pohyb okna je
vsechno, jen ne plynuly. Proste to neni ke koukani.
Vzhledem k tomu, ze tohle jiste neni specificky problem linuxu bych
rad videl ty chlubily, kteri prodavaji Terminal server pro WinNT s tim,
ze zhodnoti 386. Skutecne bych chtel videt, jak Word 98 bezi v
rozliseni 800x600 s 16 barvami.

> Nebudu odpovidat na otazku. Pridam svoji:
> Jak ucinit DOS-stanici (pripadne s Win 3.X), aby slouzila jako X-terminal.
> Kde bych se o tom mohl neco docist? Kde se da sehnat potrebny soft?

U nas provozuji balik, ktery se jmenuje DXT. Oficialni verze se bude
povalovat nekde na sorry.vse.cz. V zasade jde o to, ze na stanice
se nahraje jadro a loadlin. Stanice se restartuje pod linux a pripoji si
disk z NFS rootu. Taktez si tam odsud pusti Xserver. Chodi to
pekne. Jen pro ty 386 to holt neni. Potrebujete alespon 486 s VLB
grafickou kartou, ma li to byt ke koukani.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Clovek v hnevu jede na splasenem koni.