jaky x-terminal pro linux

Ladislav Kaderjak laco na bar.unicom.sk
Čtvrtek Prosinec 3 08:32:16 CET 1998

On Wed, 2 Dec 1998, Dan Ohnesorg, admin of POWER wrote:

> Muj osobni tip je, ze asi ne. I kdyz pokud chcete X tak by to mozna
> vyjit mohlo. Mel jsem takovou tezi, ze bych do vyrazovanych 386
> dal linux a nechal na nich bezet xserver. Bohuzel jsem narazil na
> neresitelny problem s tim, ze VGA v ISA sbernici ma tak maximalne
> 512 Kb pameti a rozliseni 640x480, obcas 800x600. Pohyb okna je
> vsechno, jen ne plynuly. Proste to neni ke koukani.
> Vzhledem k tomu, ze tohle jiste neni specificky problem linuxu bych
> rad videl ty chlubily, kteri prodavaji Terminal server pro WinNT s tim,
> ze zhodnoti 386. Skutecne bych chtel videt, jak Word 98 bezi v
> [...]

trochu s inym servrom a inym programom, t.j.
na serveri Winframe 1.6 ( hw - 2xPPro 256MB ) klient DOS (hw-386DX40
2MB)
na tenkom ethernete WORD97 skutocne funguje bez problemov, v patricnej
rychlosti aj prekresluje okna
niet nad vlastnu skusenost a preto ak mas zaujem mozem ti zaslat adresu
kde sa na to mozes pozriet ( okamzite Zvolen, Bratislava, Prahu sa musim
spytat) Ostatne na sukr. e-mail