vyhnivajici LILO?

Michal Hucik chaky na goliash.inext.cz
Čtvrtek Prosinec 3 09:03:10 CET 1998

Hi,
	stala se mi prapodivna vec ... na systemu, ktery je v provozu uz
hodne dlouhou dobu a lze ho povazovat za stabilni mam dva disky hda je linux
a hdb je win98 ... linux obsahuje kernel 2.0.36 a lilo-0.20-2
Delal jsem vcera nejake konverze dat z win98 do mysql, takze jsem kazdou
chvili delal reboot do jineho systemu a nastala tato situace:

1. bez obav jsem vypnul tento pocitac :)
2. nastartoval jsem linux
3. cca 5 minut jsem prevadel data do mysql
4. udelal jsem reboot
5. misto toho aby mi nabehlo LILO se mi zobrazilo jen 'LIL-'

Jak uz je nepsanym zvykem jsem zkusil pocitac vyp/zap, ale nepomohlo, takze
jsem nabootoval z CD, primountoval jsem root disk a opravil jsem to pomoci
lilo -r /mnt ....

LILO se mi nastesti podarilo opravit, ale je pro mne nepochopitelne co se
vlastne stalo, protoze v dobe mezi poslednim funkcnim startem a prvnim
projevem teto chyby jsem nedelal nic neobvykleho (dbf2mysql), natoz abych se
hrabal v mbr ... vypnuti systemu taktez probehlo korektne ....

Hledal jsem v /usr/doc/lilo*, ale nepodarilo se mi zjistit co znamena
'LIL-'.

Setkali jste se s tim uz nekdo? Mam ocekavat problemy s diskem?

Ahoj -
	Michal

--
   "http://www.inext.cz/www/chaky/", "mailto:chaky na vs.inext.cz"

    ---===   Beskyde, Beskyde, kdo po tobe SCSI ... ?   ===---