mod_php3 vs. mysql

Jiri Novak bati na skodanet.cz
Čtvrtek Prosinec 3 13:28:45 CET 1998

Dobry den..

Mam takovou hloupou otazku. Chtel jsem zacit experimentovat s kombinaci
apache+php3+mysql, procez jsem nainstaloval prislusna RPMka (BTW: mam
RH 5.2). PHP jsem rochodil, nicmene jsem zjistil, ze tato verze nema
zakompilovanou podporu pro mysql.
A ted dotaz. Da se nejak docilit, aby se PHP k mysql znalo, bez nutnosti
rekompilace celeho PHP? Pokud se nemylim, v dokumentaci se cosi pise o
dynamic loading, z kterouzto moznosti je zrejme to RPM zkompilovano.
Vite o tom nekdo neco vice? jako treba kde sehnat prislusny dynamicky
nahravatelny modul pro mysql, nebo jak si vyrobit svuj?

Jiri Novak
<jiri.novak na skodanet.cz>