mod_php3 vs. mysql

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Čtvrtek Prosinec 3 15:10:14 CET 1998

On Thu, 3 Dec 1998, Jiri Novak wrote:

> Dobry den..
>
> Mam takovou hloupou otazku. Chtel jsem zacit experimentovat s kombinaci
> apache+php3+mysql, procez jsem nainstaloval prislusna RPMka (BTW: mam
> RH 5.2). PHP jsem rochodil, nicmene jsem zjistil, ze tato verze nema
> zakompilovanou podporu pro mysql.

Nevim proc je problemem kompilace. Staci v adresari pustit skript
'setup' a odpovedet na par otazek. Pokud je potreba podpora pro MySQL,
je nutne mit MySQL nainstalovano v systemu.

IMHO je to podle me nejlepsi zpusob jak obecne zajistit, abych se mohl na
takovyto program docela spolehnout. Tim ze mi kompilace zohledni
aktualni verzi systemu se mi nemuze stat, ze mi bude neco padat a ja
nevim proc.

R.V.

> Jiri Novak
> <jiri.novak na skodanet.cz>

| Radek Vybiral				             Radek.Vybiral na vsb.cz |
| Technical University of Ostrava               http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |