mod_php3 vs. mysql

Jiri Novak bati na avalon.skodanet.cz
Čtvrtek Prosinec 3 19:13:49 CET 1998

> Nevim proc je problemem kompilace. Staci v adresari pustit skript
> 'setup' a odpovedet na par otazek. Pokud je potreba podpora pro MySQL,
> je nutne mit MySQL nainstalovano v systemu.
Jiste, to vim, ale me by se vice libilo mit to uz naraz, nevim proc na to
clovek, ktery to kompiloval nemyslel...

> IMHO je to podle me nejlepsi zpusob jak obecne zajistit, abych se mohl na
> takovyto program docela spolehnout. Tim ze mi kompilace zohledni
> aktualni verzi systemu se mi nemuze stat, ze mi bude neco padat a ja
> nevim proc.
Jiste, ale jak rikam, je to prece jen trosku hloupe... dokonce ani SRPM s
php3 neni na tohle primo pripraveno... mozna jsem se mel spis obratit na
cloveka co se o tenhle balik stara...

> R.V.

Jiri Novak