mod_php3 vs. mysql

Petr Stanek snek na penguin.cz
Čtvrtek Prosinec 3 15:23:38 CET 1998

Radek Vybiral wrote:

> Nevim proc je problemem kompilace. Staci v adresari pustit skript
> 'setup' a odpovedet na par otazek. Pokud je potreba podpora pro MySQL,
> je nutne mit MySQL nainstalovano v systemu.

U Debianu to prekladaji jako zaveditelne moduly a ty se pak prdaji do
konfiguraku PHP, presne podle toho co zrovna potrebujete.

Mozna by to slo pridat/pouzit i do RH distribuce.

Snek
P.S. Konverzi Debian/RedHat dela pekne Alien
Snek Petr Stanek          mailto:snek na penguin.cz     tel.: 069/6656 318
Server pro podporu Linuxu    Debian GNU Linux     http://www.penguin.cz