XKB error pri starte XFree 3.3.2-3

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Čtvrtek Prosinec 3 20:25:48 CET 1998

Tibor Pittich wrote:

> Prijemny podvecer
> nainstaloval som si RH5.2 a s povodnymi XFree 3.3.2-patchlevel20 tusim
> som sa pokusal rozbehnut us_sk_qwerty mapovanie klavesnice pomocou XKB.
> Nepodarilo sa presne koli tomu istemu co aj v mnou prekompilovanych
> XFree86 3.3.3... Pri spusteni Xservera (XF86_S3V) mi to vypise
> nasledovnu hlasku:
>
> System: /usr/X11R6/lib/X11/xkb/xkbcomp -w 1 -R/usr/X11R6/lib/X11/xkb
> -xkm -m us_sk_qwerty -em1 "The XKEYBOARD keymap compiler (xkbcomp)
> reports:" -emp "> " -eml "Errors from xkbcomp are not fatal to the X
> [...]

Tahle chyba s tim nema nic spolecneho - ja napriklad pouzivam mapu z
XKB-forced, ale tu patchnutou knihovnu ne a tu hlasku tam mam porad. Presto
cesky pisu. Problem bude bud v nastaveni locales a nebo v nejake trivialnosti
(napr. muze chybet nastaveni promene XLIB_FORCE_I18N nebo LANG | LC_TYPE).
Projdete si presne navod z baliku XKB-forced, pripadne navod na zprovozneni
cestiny podle Kabiho (url z hlavy nevim, ale v archivu konference urcite
bude).
ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz