XKB error pri starte XFree 3.3.2-3

Michal Kaspar xkasm08 na sorry.vse.cz
Pátek Prosinec 4 12:31:14 CET 1998

On Thu, 3 Dec 1998, Michal Krause wrote:

> Tahle chyba s tim nema nic spolecneho - ja napriklad pouzivam mapu z
> XKB-forced, ale tu patchnutou knihovnu ne a tu hlasku tam mam porad. Presto
> cesky pisu. Problem bude bud v nastaveni locales a nebo v nejake trivialnosti
> cestiny podle Kabiho (url z hlavy nevim, ale v archivu konference urcite
> bude).
> --

Dobry den

jsem na tom stejne jako je vyse uvedeno (XKB-forced bez patche knihovny) a
myslim, ze cesky pisu prave proto (kdyz jsem tam dal ten patch chovalo se
to presne tak, jak je popsano v uvodnim prispevku (led blikala, pismenka
s diakritikou nereagovala). Jinak tu chybu mi to vypiuje taky (ale zadny
problem se nedostavuje).

--

Michal Kaspar

student VSE Praha