Hardware problem - prvotni instalace Linux

Fingolfin fingolfin na clnet.cz
Čtvrtek Prosinec 3 20:44:31 CET 1998

Vazeni,

    snazim se provest prvotni inst. Linuxu. Po nekolika dnech jsem nucen
Vas pozadat o pomoc.
Konfigurace PC: MB M5ATA, CPU AMD K6/200MHz MMX, 64MB RAM,
video S3 Virge 4MB, SCSI contr. Adap. AHA2940, 4SCSI HDD, 2x EIDE
HDD, 1xFDD, 1xCDROM 24xToshiba ATAPI.
Pouzita distribuce: Red Hat 5.1 pote 5.2

Problem: po bootu z a:\bootdisk je vyobrazena nabidka k inst. volim
ENTER pro
zapoceti instalace probehne {ted nevim}........... potom
vmlinuz........... potom se
velmi kratce vyroluje stranka- pravdepodobne osahnuti hw atd. ta vsak
velmi rychle zmizi a system znovu bootuje az do omrzeni.

Tento probl. jsem hledal i na redhat.com , ale ani tam nemaji tuseni o
nejake hw potizi. Cela konfig. vypada standardne.
P.S.chci instalovat na SCSI disk ID 2. PC bootuje z EIDE.

        --technicky servis NCR, uspesna instal. na serveru EISA