Hardware problem - prvotni instalace Linux

David Sauer davids na iol.cz
Čtvrtek Prosinec 3 21:01:57 CET 1998

    Fingolfin> Vazeni,
    Fingolfin>     snazim se provest prvotni inst. Linuxu. Po nekolika dnech jsem nucen
    Fingolfin> Vas pozadat o pomoc.
    Fingolfin> Konfigurace PC: MB M5ATA, CPU AMD K6/200MHz MMX, 64MB RAM,
    Fingolfin> video S3 Virge 4MB, SCSI contr. Adap. AHA2940, 4SCSI HDD, 2x EIDE
    Fingolfin> HDD, 1xFDD, 1xCDROM 24xToshiba ATAPI.
    Fingolfin> Pouzita distribuce: Red Hat 5.1 pote 5.2

    Fingolfin> Problem: po bootu z a:\bootdisk je vyobrazena nabidka k inst. volim
    Fingolfin> ENTER pro
    Fingolfin> zapoceti instalace probehne {ted nevim}........... potom
    Fingolfin> vmlinuz........... potom se
> [...]

Kdysi jsem mel podobny problem, kdyz system nemohl najit specialni
soubor /dev/console. Nevim uz presne, takze to berte jen jako moznost ...
--
* David Sauer, student of Czech Technical University
* electronic mail: davids na iol.cz (mime compatible)