Cesky XF86Config pro RH 5.2

oto_b na krtek.buchtovi.cz oto_b na krtek.buchtovi.cz
Pátek Prosinec 4 15:49:48 CET 1998

Nemohl by mne nekdo nasmerovat, jak metodou "Co nejmensiho odporu"
rozjet ceskou klavesnici pod RH5.2? Slysim ze vsech stran, ze RH uz to umi,
ale nemuzu nejak zjistit jak. Konzola je snad OK, ale X-y ne. Asi to bude
neco v XF86Config-u, ale zkratka nevim, co s nim.

Diky,

Telcontar

> pokoj a diakritiku som pouzival cez "neciste :)" riesenie pomocou balika z
> ftp.freebsd.cz (teraz presne neviem, ako sa vola), ktore mi ako jednine
> fungovalo bez problemov tusim so vsetkym.

Vi nekdo z maintainaru cestiny pro Linux o tomto baliku? O cem je?