Cesky XF86Config pro RH 5.2

Jan ONDREJ ondrejj na intrak.tuke.sk
Neděle Prosinec 6 14:15:47 CET 1998

On Pi, 04 dec 1998, oto_b na krtek.buchtovi.cz wrote:
>Nemohl by mne nekdo nasmerovat, jak metodou "Co nejmensiho odporu"
>rozjet ceskou klavesnici pod RH5.2? Slysim ze vsech stran, ze RH uz to umi,
>ale nemuzu nejak zjistit jak. Konzola je snad OK, ale X-y ne. Asi to bude
>neco v XF86Config-u, ale zkratka nevim, co s nim.

Ahoj.

  No najjednoduchsie je to asi s mojim balikom
czsk-1.01-1.i386.rpm. Najdes ho na ftp://rak.isternet.sk/pub/linux/
localization/SAL/redhat-5.2/RPMS/
Potom staci spustit X-configure-cs a vybrat dany typ
klavesnice. Nastavi aj ISO2 fonty, dohodi a nastavi
libX11 forced. Ak by si nechcel forced, tak ho treba zmazat. :)

		Cau.
					SAL