Linux Car Audio System

Petr Mosnicka Petr.Mosnicka na x-no-spam.i.cz
Pátek Prosinec 4 14:59:06 CET 1998

Petr Stanek wrote:

> Zdravim!
>
> Sorry ze posilam nevyzadany e-mail, ale mnel bych zajem o Vas "cd-image"
> nebo hlavne o to zavedeni jadra z CD a prehravani mpg3.
>
> Mam doma totiz Linux v sufliku a kdyz jej beru do prace, tak nema moje
> draha polovicka na cem prehravat mpg3.
>
> Pokud mi jej poskytnete tak jej mohu potom pripadne vystavit i na FTP
> server ftp://ftp.penguin.cz

Rad poskytnu, ale v teto fazi ta vec jeste nema zadny user friendly soft.
Momentalne to nabootuje a skonci v bashi s tim ze je to ready pro player
(xaudio je soucasti) a dalsi rutiny (lcd, joystick...).

Muzu to dat behem vikendu k sobe na web pokud by byl zajem o takouvouhle
pre-alfa verzi.

petr