Linux Car Audio System

Petr Stanek snek na penguin.cz
Pátek Prosinec 4 15:28:20 CET 1998

Petr Mosnicka wrote:

> Rad poskytnu, ale v teto fazi ta vec jeste nema zadny user friendly soft.
> Momentalne to nabootuje a skonci v bashi s tim ze je to ready pro player
> (xaudio je soucasti) a dalsi rutiny (lcd, joystick...).
>
> Muzu to dat behem vikendu k sobe na web pokud by byl zajem o takouvouhle
> pre-alfa verzi.

Super, ten bash je vic nez jsem cekal ;-) Mohu k tomu dodelat jednoduchy
textove orientovany mezigzicht (interface) v dialogu. Pripadne pridat
nejaky pidi X server + X11Amp.

Snek
Snek Petr Stanek          mailto:snek na penguin.cz     tel.: 069/6656 318
Server pro podporu Linuxu    Debian GNU Linux     http://www.penguin.cz