Remote pristup k souborum

Robert Toth robert na kiss.sk
Pátek Prosinec 4 15:18:03 CET 1998

> ssh

pokial mas na mysli, ze vzialena masina si pyta Password:, tak toto sa
da obist vygenerovanim klucov ( public, private ) atd...... vid man ssh

pokial mas na mysli, ze zdrziava kryptovanie komunikacie, tak na
ethernete je to uplne v pohode - ja prenasam denne radovo 100-vky MB

Robert Toth
KISS Ltd.  (Kochman Information Systems & Services)
Janotova 15               Tel  : +421-7-65423366
84105 Bratislava          Fax  : +421-7-65428828
Slovak Republic           Email: Robert.Toth na kiss.sk