Rychlost sifrovani [was Re: Remote pristup k souborum]

Pavel Machek pavel na bug.ucw.cz
Pátek Prosinec 4 22:53:20 CET 1998

Ahoj!

> pokial mas na mysli, ze vzialena masina si pyta Password:, tak toto sa
> da obist vygenerovanim klucov ( public, private ) atd...... vid man ssh
>
> pokial mas na mysli, ze zdrziava kryptovanie komunikacie, tak na
> ethernete je to uplne v pohode - ja prenasam denne radovo 100-vky MB

Kryptovani zdrzuje, a jak. Pentium/233 udela kolem 500Kb/sec sifrovane
ideou, moje mala 386/40 udela kolem 80Kb/sec sifrovane. Limit
ethernetu je 1100Kb/sec, to pentium ethernet v pohode zahlti, 386ka
udela nesifrovane "jen" asi 550Kb/sec.

								Pavel

PS: Na 100mbit ethernetu uz to bude sakra znat.

PPS: Existuje neco jako GPL varianta ssh?
--
I'm really pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz. 	   Pavel
Look at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/ ;-).