Linux Car Audio System

Pavel Machek pavel na bug.ucw.cz
Pátek Prosinec 4 22:55:54 CET 1998

Ahoj!

> Super, ten bash je vic nez jsem cekal ;-) Mohu k tomu dodelat jednoduchy
> textove orientovany mezigzicht (interface) v dialogu. Pripadne pridat
> nejaky pidi X server + X11Amp.

Myslim ze mit na audio prehravaci linux je prepych.

Mit na nem jeste Xy je IMO prepych ktery si nemuzete dovolit.

IMO by bylo mnohem hezci vyhazet s tech prikazu komunikaci s Xama a
nechat jen prikazovou radku... (I dialog je overkill - prikazova radka
od bashe na 10x3 lcd display je mozna silenost, ale bude
fungovat. Dialog na 10x3 lcd displayi chodit nebude.)

								Pavel

--
I'm really pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz. 	   Pavel
Look at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/ ;-).