Rychlost sifrovani [was Re: Remote pristup k souborum]

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Sobota Prosinec 5 13:57:48 CET 1998

On Sat, 5 Dec 1998, Pavel Machek wrote:

> Kryptovani zdrzuje, a jak. Pentium/233 udela kolem 500Kb/sec sifrovane
> ideou, moje mala 386/40 udela kolem 80Kb/sec sifrovane. Limit

Nevite jaky je rozdil mezi idea a blowfish ? Ja pouzivam blowfish pro
prenaseni dat, protoze je to nejrychlejsi (nejmin to zatezuje procesor,
asi tak polovinou co idea), ale nejsem si jisty zda je to dost bezpecne.