Rychlost sifrovani [was Re: Remote pristup k souborum]

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Sobota Prosinec 5 13:56:39 CET 1998

Pavel Machek wrote:
> [...]

Je fakt, ze jsem na RSA klice nepomyslel. Ted jsem se na to dival, a je to
fakt v pohode.

> Kryptovani zdrzuje, a jak. Pentium/233 udela kolem 500Kb/sec sifrovane
> ideou, moje mala 386/40 udela kolem 80Kb/sec sifrovane. Limit
> ethernetu je 1100Kb/sec, to pentium ethernet v pohode zahlti, 386ka
> udela nesifrovane "jen" asi 550Kb/sec.

Zrovna delam pokusy. S kompresi jsem na 10Mbit ethernetu dosahl zhruba 950KBps
na jednom textovem souboru velikosti 4 MB, pricemz jeden stroj je PII 266 a
druhy PII 350 MHz. Pritom je jedno, jakou metodu pouziju - nejrychlejsi je
blowfish a idea, nejpomalejsi 3des, ale jde o rozdily radove v jednotkach KB.
Pokud ovsem tahnu velke mnozstvi mensich souboru (cca 9.500 textovych souboru
od 0B do 4MB, celkem 43 MB), dostanu se nekam na 60KBps. Celkove tento prenos
trval tesne pod 12 minut coz je temer 10x dele, nez lokalni kopirovani stejne
adresarove struktury.

ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz