XKB error pri starte XFree 3.3.2-3

Dan Ohnesorg, admin of POWER dan na feld.cvut.cz
Neděle Prosinec 6 22:33:38 CET 1998

On 6 Dec 98, at 12:14, Peter Ivanyi wrote:

> Tak som trosku hladal za akych okolnosti zanikne predchadzajuca
> hlaska, ktora ma tiez dost iritovala, a nejak mi nestacilo len
> vyjadrenie niekoho, ze not fatal error vlastne znamena ziadna chyba.
Ale ten clovek nerekl, ze je to chyba. Takze jeste jednou. Tahle
hlaska znamena, ze server vola program xkbcomp s nasledujicimi
parametry: -w 1 -R/usr/X11R6/lib/X11/xkb  -xkm -m us_sk_qwerty
-em1 "The XKEYBOARD keymap compiler (xkbcomp) reports:"
-eml "Errors from xkbcomp are not fatal to the X server"
keymap/xfree86 /var/tmp/xfree86.xkm'

Jde o to, ze se programu xkbcomp rika, ze pokud dojde k chybe ma
vypsat v prikazovem radku uvedena chybova hlaseni. Teprve
pokud by se za timhle objevila nektera z tech hlasek znovu,
znamena to, ze xkbcomp skutecne neprobehl korektne.

Je chybou xfree, ze je videt prikazova radka volaneho programu,
ale na druhou stranu, alespon je videt co se deje.

> Nakoniec u mna som sa jej zbavil nasledovne:
>
> vypis sekcie keyboard z XF86Configu:
>
> Section "Keyboard"
>         Protocol        "Standard"
>         XkbCompat       "group_led"
>         XkbSymbols      "czsk(us_sk_qwerty)"
>         XkbModel        "pc101"
>         XkbKeycodes     "xfree86"
> EndSection
>
> V kazdom pripade musi byt zakomentovana/odstranena polozka XkbKeymap
> #       XkbKeymap       "xfree86"
To jste si prave moc nepomohl, proste jste prestal pouzivat
keymapy, ktere se kompiluji programem xkbcomp. Mam za to, ze
budoucnost patri prave jim. V soucasne dobe je to asi celkem fuk.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Kdyz jdes do sebe, nezastavuj pred kazdou hospodou.