jak zjistit v NCURSES rozmery stdscr ?

obr na nri.cz obr na nri.cz
Pondělí Prosinec 7 10:12:15 CET 1998

zdar,

	lze pouzit promene prostredi LINES nebo COLS
	jsou to "normalni promene",
	nebo getmaxx, getmaxy coz se myslim doporucuje v
	hacker's guide to ncurses. v /usr/include/ncurses.h
	jsou #define

	#define getmaxx(win)        ((win)?((win)->_maxx + 1):ERR)
	#define getmaxy(win)        ((win)?((win)->_maxy + 1):ERR)

mao