Hleda se: sefredaktor Linuxovych novin

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Pondělí Prosinec 7 09:56:18 CET 1998

Vazeni kolegove,

z casovych (a verte, ze i dalsich ;-() duvodu jsem nucen rezignovat na
pozici sefredaktora Linuxovych novin. Protoze bych vsak byl velice
rad, kdyby Linuxove noviny pokracovaly i beze mne, chtel bych pozadat
nekoho z vas, aby se teto nevdecne pozicie ujal a pokracoval v dile,
ktere jsme spolecne se svymi kolegy ve "virtualni redakci" Linuxovych
novin zacali.

Velice rad v zacatcich pomohu a v budoucnu se budu snad i nejakym tim
clankem podilet na dalsim chodu Linuxovych novin.

Dobrovolnici necht se prosim hlasi na adresu noviny na linux.cz. Verim,
ze se alespon jeden najde a Linuxove noviny tak budou pokracovat.

Dekuji a omlouvam se.
--
Pavel Janík ml. alias Kenneth
Pavel.Janik na inet.cz