RedHat 5.2 i386-cs

Petr Kolar PETR.KOLAR na vslib.cz
Pondělí Prosinec 7 09:53:13 CET 1998

Jan Marek <jmarek na pf.jcu.cz> wrote:
> [...]

   Podotykam, ze katalogy zprav programu maji byt v cs, glibc-ove locale
v cs_CZ.

> Na svem pocitaci jsem to vyresil linkem na adresar. Sice to neni systemove, ale
> funguje to...

   Hlavne to neni potreba. Pokud nastavite LC_ALL nebo LC_MESSAGES na
cs_CZ, cs_CZ.ISO-8859-2, cs_CZ.iso88592 nebo na czech, bude vse fungovat (az
na to, ze snad nektere programy nehladaji katalogy v /usr/share/locale, ale
uplne nekde jinde). Pokud uvedene promenne nastavite na cs, mate holt smulu
a musite udelat link. Muj tip je pouzit nastaveni na czech...

                                                  S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229