XKB error pri starte XFree 3.3.2-3 (koniec)

Petr Kolar PETR.KOLAR na vslib.cz
Pondělí Prosinec 7 13:28:34 CET 1998

Tibor Pittich <Tibor.Pittich na phuture.sk> wrote:

> Rada Petra Kollara na "rucne" prepnutie klavesnic nebola prilis uspesna,
> kedze:

   Mel jste aktualizovany soubory /usr/X11R6/lib/X11/xkb/*.dir (viz
prikazy xkbcomp z install.sh z XKB-czsk-forcedIM-* baliku)?

> nakoniec nie prilis rad som pustil instalacny script balika XLIB_FORCE
> v.0.04, ale kniznicu libX11.so.6 som prelinkoval hned s5 na povodnu
> Xsovsku kniznicu. Ta je konecne ok, takze patch od Stana skutocne
> NETREBA do systemu "tahat".

   Pokud jste pouze smazal symbolicky link v /usr/X11R6/lib/X11 na
libX11.so.6.99 a nahradil jste jej linkem na puvodni libX11, tak pristi
ldconfig opet link zmeni. libX11.so.6.99 je potreba smazat nebo prejmenovat
(snad by fungovalo treba na .libX11.so.6.99)...

> Klavsesnica zacala fungovat, nastavenie v /etc/sysconfig/i18n
> je dolezite len pri "konzolovych" veciach, locales treba nainicializovat
> znova pri starte Xsov, resp. xdm....

   Tady si protirecite. /etc/sysconfig/i18n nastavuje locales. Kdyz je to
dulezite jen v konzolovych programech, proc je znovu inicicializujete pri
startu X?

>                                      A ako sa zda, slubovana podpora
> locales v 3.3.3. Xfree je len hudba buducnosti,

   Co ma byt slibovana podpora locales v 3.3.3?

>                                                   nehovoriac o nutnosti
> rucneho upravovania klavesovych map a locales.

   Vy jste upravoval mapy klavesnice?

                                                         S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229