Podpora Applu pod LINUXem

Jan Kybic Jan.Kybic na epfl.ch
Pondělí Prosinec 7 18:10:45 CET 1998

> 	Softu pro pouziti Linuxu jako file serveru pro Mac je vice, ted si
> vzpominam jen na netatalk, ktery se da stahnout mimo jine z

Mam tu Linux bezici na Power Macovi a taky jsem chtel, aby si s nim
ostatni Macove mohli povidat. Zkousel jsem natatalk a nerozchodil jsem
to. Predpokladam, ze netatalk nepodporuje dobre nejnovejsi verze
Appletalku (Phase 2 atd.), ale jist si tim nejsem. Z Linuxu jsem videl
nektere Macy, ale ne vsechny. Data neslo posilat ani jednim smerem.
Nakonec jsem skoncil u klasickych protokolu, ktere MacOS umi: TCP/IP,
HTTP, FTP, NFS a SMTP.  Prozatim mi to staci, ale neni to pochopitelne
to prave.

Takze se pripojuji k dotazu: jestli ma nekdo rozchozeny Linux jako
server pro rozsahlejsi sit Macu (Appletalk Phase 2), rad bych se
poucil, jak jste to nakonfigurovali.

Honza

Jan Kybic <Jan.Kybic na epfl.ch>      BIG IOA DMT EPFL Lausanne, Switzerland
http://bigwww.epfl.ch/kybic        tel. work +41 (21) 693 5741
For PGP key see my WWW page.