Podpora Applu pod LINUXem

Pondělí Prosinec 7 20:51:58 CET 1998

Jan Kybic <Jan.Kybic na epfl.ch> writes:

> Takze se pripojuji k dotazu: jestli ma nekdo rozchozeny Linux jako
> server pro rozsahlejsi sit Macu (Appletalk Phase 2), rad bych se
> poucil, jak jste to nakonfigurovali.

Asi by bylo lepsi vznest tento dotaz do nejake skupiny, kde je vice
prispevovatelu ze zapadu (USA). Macy v CR prilis rozsirene nejsou (vim
jen o vetsim vyskytu v DTP studiich). Navic ti, co si je kupuji, se
obvykle s Unixem prilis nekamaradi.

Jinak proti Macum samozrejme nic nemam. Kdysi jsem asistoval jednomu
americkemu profesorovi pri prechodu ze stareho Maca na nove vykonne PC
s Win95. Oba jsme vedeli, ze je to krok zpet ...

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR