ikona na plose

Daniel Prynych Daniel.Prynych na buzuluk.cz
Úterý Prosinec 8 06:30:23 CET 1998

Dne Po, 07 prosinec 1998 jste napsal(a):

>Aj Celeronu sa tazko hovori procesor.

Ja mam KDE na AMD K6/300 a K6/200 a zkousel jsem ho i na INTEL Pentium/90
I na 90 bezelo velmi rychle rozdil pri bezne praci byl jen pri praci s diskem
(delsi doba na natazeni prostredi) a Xamp skobrtnul pri prechodu na jinou
obrazovku obrazovkami.
Pamet byla 64 Mb
Dan