CEleron

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Úterý Prosinec 8 15:21:10 CET 1998

oto_b na krtek.buchtovi.cz wrote:
> Timto se z KDE-Linuxu stava system rozezranejsi nez win98, a to uz je co rict.
> Stabilita je taky velice podobna, takze jedinou vyhodou KDE se oproti 98 stava
> jeho cena.

Ja teda nevim, ale KDEcka mi za celou dobu provozu (tj. cca 4 mesice -
pochopitelne ne v kuse) nespadly. Ze zerou pamet to je fakt, ale zase na
druhou stranu si myslim, ze srovnavat KDE (nebo GNOME az bude hotove :) s
pouhym window managerem je docela nesmysl.
KDE a GNOME jsou prvni pokusy o komplexnejsi free reseni a jsou to zaroven
prvni vlastovky, ktere pomohou nabidnout alternativu k Windows pro obycejne
smrtelniky.

Obcas mam ale pocit, ze mnoho lidi se s doslova vyziva v tom, ze jsou jini
diky Linuxu a popularizace tohoto systemu je jim vicemene proti srsti.

ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz