(gcc) error !!! ?? !!!

Martin Franta marty na wow.cz
Středa Prosinec 9 09:56:31 CET 1998

>Nerad to rikam ale ano. Postup: zazalohovat data, vyndat disk, vyreklamovat,
>mel byste dostat jiny, vratit data, pokracovat v cinnosti (stalo se mi
>totez).
>

>David Trcka, PODA s.r.o., Havirov
>network administrator/spravce site
>          ICQ#: 24079192

Me se stava totez, ale jen asi na 60MB na konci disku /WD 1,3 GB/, takze jsem
se
s asi 60 MB musel nadobro rozloucit. Proste je nepouzivam.
Pri vytvareni ext2fs mi to vzdy na konci session psalo reset success.
Procedurou
jsem nakonec prosel, ale nebylo to pouzitelne. Pod M$ DOSem se pri formatu
pocitac
absolutne kousnul.
Je to prvni varovani, ze disk odchazi?? Funguje mi to takhle bez poslednich 60
MB, ktere
nepouzivam, asi pul roku. Co se tyce reklamace, disk mam od ledna roku 1995.
To uz reklamaci
tezko uplatnim...
Marty, OK1JEF
http://www.qsl.net/ok1jef