IRC server

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.zln.cz
Středa Prosinec 9 10:02:03 CET 1998

Zdravim vsechny!

    Mam tady Linuxovou masinku, ktera zprostredkovava ostatnim
pristup do Inetu (pres proxy). Rad bych dal uzivatelum k dispozici take
IRC. To by nebylo
nic zas tak sloziteho, ale rad bych, aby to chodilo, co nejsvizneji. Je
vhodne
kvuli tomu spoustet nejak jednoduse nakonfigurovany IRC server, nebo je
nesmysl a vyjde to nastejno, jako kdyz se pripojim k nejakemu
vzdalenemu?
Taky mne napadlo, ze by se tak na IRC dalo dostat treba i bez maskarady
(Mam s ni nejake problemy, ale uz mozna vim, jak to vyresit.)
a dal by se tam udelat lokalni kanal. Co si o tom myslite?

        Diky za kazdou radu.

                                                        Miroslav
Lednicky.

--