Nova omezeni exportu crypto SW (offtopic)

Michal Kubecek kubecek na karlin.mff.cuni.cz
Středa Prosinec 9 10:35:17 CET 1998

> 	Asi jsem neco nepochopil, ale v tech dokumentech na webu se pise
> o exportnich omezenich z podepsanych zemi, nikoli o tom, ze sifrovani
> bude zakazane... Opravte mne, jestli se mylim...

Spravne. Takze kdyz budete chtit PGP (ssh), budete si muset pockat,
az ho napise nekdo u nas. A zverejneni na siti bude odporovat zakonu
(leda ze by to bylo na serveru, na ktery by byl pristup jen z *.cz).
Takhle nejak to ty dute hlavy asi myslely.

                                                     Michal Kubecek

> 	PS: Ja nesouhlasim ani s tim omezenim exportu, ale soucasny stav
> rozhodne neznamena "big brother is watching you" (aspon ne ted).

Velky bratr nas sleduje porad. Jestli si snad nekdo myslel, ze
s tim po listopadu 1989 prestane, je mi ho lito. Rozdil je pouze
v tom, k cemu ty informace pouziva (doufam). Prectete si pgp-intro.7
z distribuce PGP.