JOKE: Windows NT umi bash-like TAB

Petr Šnajdr Petr.Snajdr na seznam.cz
Úterý Prosinec 8 09:45:18 CET 1998

Dobry den,
    rekneme, ze je otazkou zda je to ci ono
na Windows NT vtipne ci nikoliv, ale pokud nahlednu do Meta-FAQ, pravi se tam tam
zajimave veci. Pominul-li kapitolu
"pravidla slusneho chovani"
(http://www.linux.cz/mailing-list/#nettiquette)
je zde kapitola "zamereni konference"
(http://www.linux.cz/mailing-list/#zamereni) a
v ni, ze tato konference je:

"diskuse o operacnim systemu Linux"

a je zde specifikovano jake zpravy lze
do konference zaslat (a za jakych podminek). Marne tam hledam neco na tema Jokes nebo NT Tips.
Naopak je zde neco o nezasilani off-topic zprav.
Hledam-li vice nebo mene, nikde tam nemohu najit
     Nicmene i tento dopis je porusenim Meta-FAQ
jelikoz: Na off-topic prispevky reagujte prosim nejvyse zaslanim dopisu puvodnimu odesilateli, nikdy dopisem do konference.
      Presto si dovolim jeste jednu otazku:
Jaky je duvod k rozesilani Meta-FAQ? Zda se ,ze
ne kazdy ho i tak cte.
    Omlouvam se za ponekud hruba slova, ale
na "ujistovani, ze jsme nejlepsi", diskreditaci
"konkurence" apod. zalezitosti vznikajici v celku bezduvodne somy pro sebe jsou mozna jine
konference a urcite vhodnejsi. I o NT, i o
vtipech atd. Ne ze bych takovy nebyl nekdy sam
(nebo nekdy drive negeneroval obdobne dopisy),
ale i tak mi to prijde detinske a zbytecne.

Preji vam pekny den a Linuxu zdar

--
  S pozdravem
          Petr Snajdr