avi pod linuxom

obr na nri.cz obr na nri.cz
Středa Prosinec 9 12:15:47 CET 1998

to jste spatne pochopil. Tim jsem chtel rici ze si
to avi s nejvetsi pravdepodobnosti neprehraje
( ja prehraju asi 0.1% vsech avi co kde mam
  coz je dost malo a to jeste obcas selhava casovani ).
napr. neumi pro mne nejbeznejsi kodovani IV5 coz
je drtiva vetsina avi co mam.
chci proste rict ze
tvrdit ze se v linuxu daji prehravat avi
pomoci xanim proste neni cela pravda.

mao

PS: pokud se nerad smejete tak je to vase vec, ja se zase
rad smesnemu zasmeju ( nemyslim tim posmivam se ) :)

neznate nahodou nekdo i komercni program na prehravani avi
ktery umi kodovani IV4 a IV5 ?