avi pod linuxom

Vaclav Ovsik ovsik na skoda.cz
Středa Prosinec 9 13:03:00 CET 1998

On Wed, 9 Dec 1998 obr na nri.cz wrote:

> to jste spatne pochopil. Tim jsem chtel rici ze si
pochopil jsem to myslim dobre, kouknete se na Codecs.doc ze zdrojaku,
daji se prilinkovat moduly pro nektere formaty
	Creative Technology
	Intel Indeo
	Radius Cinepak

> to avi s nejvetsi pravdepodobnosti neprehraje
> ( ja prehraju asi 0.1% vsech avi co kde mam
>   coz je dost malo a to jeste obcas selhava casovani ).
> napr. neumi pro mne nejbeznejsi kodovani IV5 coz
pravda tohle asi neumi ani s tou podporou, umi asi jenom IV3

--
	Vaclav OVSIK			email: ovsik na skoda.cz
	Network Management Center	phone: +420 19 7738560