irc-server

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Středa Prosinec 9 14:39:44 CET 1998

uhh....kedze mi akosi nechodi posta z konferencie..tak si ju pozeram cez
browser. osobne dufam ,ze sa to coskoro vyriesi....ze mi to len kdesi
vysi, hoci doteraz sa to este nestalo. dufam ze ma to nevysuplo.

Ale k otazke. Bude rychlejsie ked budete mat vlastny irc-server. Len
otazne je, kto vam ten irc-server pripoji ? asi nikto. cize rozmyslam nad
vlastnym irc-serverom je skoda pomyslat, pretoze na irc-net sa jendoducho
nedostanete. V Cechach su 3: irc.felk.cvut.cz, irc.cis.vutbr.cz a
irc.vsp.cz. A myslim, ze nove sa robit nebudu a urcite nie, ked si niekto
zmysli. Takze riesenie pre vas je asi jedine: povolit connect von
uzivatelom vuzivajucim sluzbu irc.

--
                             /\/'^'\/\
                             \( O O )/

      Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
    System Administrator  (   )    Oooo.       satko na uniag.sk
                                   (_/