Stroj pro maskaradu

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Středa Prosinec 9 16:24:27 CET 1998

Pavel Machek wrote:

> 8-mi megova masina by stacila urcite. (Teda zalezi na tom na jaky
> rychlosti, ja pouzivam 386/8Meg na modem.) 4-megova masina bude stacit

Bude to takova zbesilost: dve pevne linky 33.6 (jedna na druhe pracoviste a
jedna k providerovi) a lokalni ethernet pro dva stroje.

> taky, pokud ji dokazes nainstalovat.

Doufam, ze se mi to povede :). Problem s pameti je ten, ze je to nejaka desna
deska, ktera ma jenom ctyri sloty pro simmy. Ne ze by slo o nejakou velkou
investici, ale kupovat ctyri 4MB simmy se mi nechce. Navic kdyz si vzpomenu na
komplikace s paritnimi a neparitnimi moduly, chce se mi brecet :)
Kdyz uz jsme u te maskarady, existuje jeste neco jineho nez squid pro
vytvoreni transparentni proxy cache? Ne ze bych mel neco proti squidovi, ale
podle toho, co o nem vim na vyse uvedene konfiguraci asi moc nepojede :))

> PS: Myslim ze doma mam par simmu :-)

To asi vsichni tady v tehle konferenci :))

ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz