Stroj pro maskaradu

Středa Prosinec 9 16:48:32 CET 1998

Michal Krause (mike na navrcholu.cz) wrote:
:
: Doufam, ze se mi to povede :). Problem s pameti je ten, ze je to nejaka desna
: deska, ktera ma jenom ctyri sloty pro simmy. Ne ze by slo o nejakou velkou
: investici, ale kupovat ctyri 4MB simmy se mi nechce. Navic kdyz si vzpomenu na
: komplikace s paritnimi a neparitnimi moduly, chce se mi brecet :)
: Kdyz uz jsme u te maskarady, existuje jeste neco jineho nez squid pro
: vytvoreni transparentni proxy cache? Ne ze bych mel neco proti squidovi, ale
: podle toho, co o nem vim na vyse uvedene konfiguraci asi moc nepojede :))

Proxy cache je vec ktera musi fungovat bud rychle nebo radsi vubec.
Na 386ce s 4 MB RAM bude jakakoliv proxy cache fungovat pomalu.
Takze bud doinvestujte nejaky peniz a nakupte 4x4MB SIMMy, nebo
na proxy cache radeji zapomente.

Leos Bitto