OT: BeOS

Brano Zarnovican zarnovican na pobox.sk
Středa Prosinec 9 17:37:44 CET 1998

Caute !

Nepatrim k tym nadsencom, co tvrdia: "S Linuxom na vecne casy a nikdy inak!".
Je cas skusit zasa nieco dalsie, takze teraz BeOS.

Na stranke maju nejake demo CD za $1.40, ale pre medzinarodnych by to vyslo
s dorucenim tak na $10. Neviete ci na Slovensku alebo v Cechach neexistuje
nejaky "resaler", alebo distributor, kde by sa to dalo zohnat lacnejsie.
Uplne super by bolo keby to niekto mal a bol ochotny pozicat na opalenie.
Myslim, ze by to licencia na to demo CD mala dovolovat.

BTW: Linuxu by sa tiez zislo nejake demo CD, ktore by nabootovalo rovno
do KDE, alebo nieco podobne. Uz som nad tym rozmyslal. Ma to svoje uskalia.

Q: Co robi toto v konferencii o Linuxe?
A: Tipujem, ze je medzi vami dost takych, co sa zaujimaju o operacne systemy
   samotne. Neviem o tom, ze by existovala nejaka konfera venovana len tomu.
   Raz ma velmi potesilo, ked som videl v Hubickovych skolickach, ze je tam
   aj popis Hurdu a Plan 9.

							BranoZ