CEleron

Pavel Machek pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Prosinec 10 11:32:57 CET 1998

Hi!

> Podla mna nema zmysel pustat KDE na masine s menej ako 64MB RAM. Ja mam
> stareho Cyrixa 166 na doske s VX chipsetom a 64 MB a fici to
> pekne. Hodne

KDE (presneji ty kusy kde ktere me zajimaj - tj. kmines a kpat :-)
bezej na 32megovy masine docela pekne, na 16Megach to bezelo taky
prijeme.  Je fakt ze kdyz se pusti cele to jejich prostredi (startkde)
tak to chvili trva, odpoved je nepoustet jejich prostredi ale jenom
jednotlive aplikce.

								Pavel
--
The best software in life is free (not shareware)!		Pavel
GCM d? s-: !g p?:+ au- a--@ w+ v- C++@ UL+++ L++ N++ E++ W--- M- Y- R+