Squid 2.0 a nerovnomerne rozlozeni dat v cache_dir

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Středa Prosinec 9 19:36:06 CET 1998

>Prestoze mam v configuraci squidu pomerne standardni polozku:
>
>cache_dir /var/spool/squid/cache 128 16 256
>
>(tedy 128MB, 16 adresaru v L1, 256 adresaru v L2),
>
>zaplnuje se mi pouze adresar '00' v L1, byt jeho podadresare uz vcelku
>rovnomerne...je toto v poradku?

podle me neni - squid pouziva z uspornych duvodu misto jmena souboru cislo,
pricemz z nej vykalkuluje i umisteni souboru. Za normalnich okolnosti musi
byt ve vsech podadresarich stejne mnozstvi souboru (plus minus jeden)
pomineme-li mazani souboru po expire.

Nemate v cache.log nejake chybove hlasky ohledne nepovedenych zapisu na disk
?? Maji vsechny adresare stejna pristupova prava?

Zdravi
D. Toman