Squid 2.0 a nerovnomerne rozlozeni dat v cache_dir

Linux Conference lin na ester.economia.cz
Čtvrtek Prosinec 10 01:54:16 CET 1998

On Wed, 9 Dec 1998, Dalibor Toman wrote:

> podle me neni - squid pouziva z uspornych duvodu misto jmena souboru cislo,
> pricemz z nej vykalkuluje i umisteni souboru. Za normalnich okolnosti musi
> byt ve vsech podadresarich stejne mnozstvi souboru (plus minus jeden)
> pomineme-li mazani souboru po expire.
>
> Nemate v cache.log nejake chybove hlasky ohledne nepovedenych zapisu na disk
> ?? Maji vsechny adresare stejna pristupova prava?

Ano, pristupova prava k adresarum jsou v poradku...

Z cache-logu snad zaujmou jen tyto dva radky:

1998/12/10 01:44:01| Rebuilding storage in Cache Dir #0 (DIRTY)
..
..
1998/12/10 01:44:01| storeRebuildFromDirectory: DIR #0 done!

Pokud tim basnik (log) mini adresar '00' v L1...(?)...zadne dalsi adresare
nejsou zmineny...

						Lukas Horalek,
						HN, Economia, a.s.

P.S. : Pred chvilkou jsem upgradoval na squid-2.1. Mam pocit, ze je tato
verse sviznejsi a tolik nezatezuje system (je to mozne?), nicmene zmineny
problem pretrvava...