Linux Tip (Re:JOKE...)

Ales Horak ALES na rupnw.upol.cz
Čtvrtek Prosinec 10 08:05:45 CET 1998

> Byl bych proti. Obrovska prednost Linuxu spociva v tom, ze jeho
> zvladnuti neni zalozeno na _tipech_, ale na _znalostech_. Coz neni
> totez.

Dovolil bych si s Vami nesouhlasit. Plati obecne pravidlo, ze cim vic
toho clovek umi, tim silnejsi ma pocit, ze neumi nic a naopak - cim
je jedinec "cistejsi", tim vetsi je jeho pocit, ze umi vse.
Je to dano rozsirovanim obzoru, ktere prinasi neustale objevovani se
nepoznaneho.

Pak samozrejme plati, ze u lidi, kteri umi opravdu hodne muze
nepatrny detail vytvorit prave tu chybejici vazbu, ktera pomuze
vyresit velky a komplexni problem.

Takze ja bych se moc primlouval za to, aby neco jako
  "char Linux_tip_of_the_day(long random_number)"  vzniklo.

PS. Nektere pracovni a vyvojarske skupiny pouzivaji ke sve praci
    takove zvlastni pracovni schuzky, kde kazdy muze rict cokoliv, co
    ho k resenemu problemu napadne (napr. i zdanlivou kravinu),
    protoze jakakoliv nepatrna poznamka vyslovena jednim, muze
    vytvorit prave tu chybejeici vazbu u druheho. Rika se tomu
    "Brainstorming".

Hezky den

--

                                     Ales Horak