cestina v RH5.2

Pavel Wunsch paw na atlas.cz
Čtvrtek Prosinec 10 07:52:26 CET 1998

On Thu, 10 Dec 1998, Zuber Martin wrote:

> Myslim si, ze nahrada za "Cancel", ale i za "OK" by mela byt, pokud mozno, podle
> dane situace. S tlacitkem "Nic" jsem se jiz setkal a nemyslim si, ze by to bylo
> to prave orechove. Zajimava (nebo mozna az kuriozni) je nahrada za OK u Jablek -
> "Budiz" - je to sice slovo mene pouzivane, ale ceske a plne vystihujici vyznam.
> Za "Cancel" bych osobne dal "Zrusit", popr. "Zpet".
>
> 						Martin Zuber

  Pokud jde o 'alternativni' :-) varianty, take se mi libi "Budiz"/"Zpet".
Dobrou negativni odpovedi je take "Odvolat". Myslim ale, ze neni treba
obavy o zamenu vyznamu popisu tlacitek prehanet, ne kazdy uzivatel Linuxu
sice musi byt expert, ale kdo je zmaten dvojici "OK"/"Zrusit" natolik, ze
se nemuze rozhodnout, nejspis nakonec stejne skonci u jineho systemu.
  Hlavni je, aby byly preklady jazykove elegantni, az konzervativni
(vzpomente na neortodoxni: restartuje se Windows...).

                                          zdravi

                                           Pavel Wunsch, paw na atlas.cz