CEleron

Jan Ciger ciger na redbull.dcs.fmph.uniba.sk
Čtvrtek Prosinec 10 10:59:19 CET 1998

Marek Picka <XPICKAM na feld.cvut.cz> wrote:

> Nechci prilis branit Intel, ale Celeron (266 - bez kese) na
> 400 MHz neni tak spatny (spis je celkem dobrej), a Celeron
> 300A (s kesi) na 464 MHz je dokonce Super (nevidel jsem
> rychlejsi intelovskej procesor).

>                                Marek
>                                <xpickam na fel.cvut.cz>

Podla mna nema zmysel pustat KDE na masine s menej ako 64MB RAM. Ja mam
stareho Cyrixa 166 na doske s VX chipsetom a 64 MB a fici to pekne. Hodne
spravi dobra videokarta a pamat. Ja pustam take veci ako DDD,Emacs,
kompilacia kernelu a mojej aplikacie sucasne, x11amp, niekolko rxvt-ciek a
swapuje to minimalne - na swape mam tak 3MB. A pritom este bezi realtime
aplikacia komunikujuca cez seriovu linku a samozrejme sietove veci - Samba a
NFS. Celeron je dobry procesor, aj ked nema L2 Cache. To ze KDE na nom ide
pomaly je asi sposobene nedostatkom pamate a zle vyladenym systemom (bezi
hromada sluzieb, ktore nie su treba a pod).

							Jano
--
Jan Ciger
CS-student